karım yaptım

mrb ben  umut ankarada yaşıyorum yaş 18 son sınıfta okuyorum, size başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. 1 hafta önceydi tam karne alma günü okulda bir öğretmenimiz vardı adı zeynep uzun zamandan beri onu sikmek istemiştim ve karne günü onu sikmiştim nasıl mı işte şöyle karne günü ben boş bir sınıfta otururken zeynep öğretmen geldi ve yanıma oturup sohbet ederken onun önü açılmışdı ve memelerine bakıyordum sonra sen napıyorsun demesiyle irkildim ve hocam dayanamadım dedim ve özür diledim sonra birden elini sikime atdı sonra çıkartıp yalamaya başladı ve masanın üstünde 69 pozisyonu aldık 1-2 dakıka boyle geçtikten sonra hemen vajinasına sarıldım ve ben boşalana kadar o 3 kez boşalmıştı sonra yavaştan vajinaya girerek sikmeye başladım inanılmazdı. Sonunda hocamı sikiyordum artık hocam değil karım olmuştu daha sonra kucağıma alarak zıplatmaya başlamıştım ve sonunda öyle bir boşalmıştım ki vajinasından dışarı içine boşaldığım spermlerim fışkırdı. Şimdi 15 tatilde arıyor ve gidip beceriyorum çok güzel Ankara keçiörenden sikilmek isteyen varsa bu numarayı arasın not yaş aralığı 18-40 dul veya bekar bayanlar arayın sikiyim sike doğuruyum sizleri :)

karım yaptım” üzerine bir düşünce

  1. levent

    slm ben levent 33ys bekar oldukça azgın biriyim evli dul bekar bayanlar arayın konuşalım ve buluşalım 05426736850zevklerin alasını yaşatayım olurmu arayın

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

