ablamı sikerken

ZİYARETÇİMİZ Soner:izak@hotmail.de göndermiş.

merhaba hikayeleri yaşamak için  sitemize davetlisiniz.

Bilmiyorum nasil hikayeme baslasam.Daha hale O esnest olayin etkisi altindayim.Bütün bu esnest olayi gecen hafta basima gelmisti.Benim ismim Soner ve 16 yasindayim bir de ayni odayi paylastigim esmer, 18 lik ablam var.Ablamin götü cok tombuldur.Amciginda acaiyb kivircik kilidir.
Benim kiz arkadasim bu zamana kadar olmamistir.Ayni zamanda icime kapanigimdir.
Bütün bu faktörler benim abahza olamam neden olur.
Cok iyi biliyorum , ablam elbete bir kez benim yaragimi icine alacak ,ve senelerce bana beles zevk kaynagi olacak.Yalniz ablam biraz deli dolu ve geri zekalidir.Ama bacak arasinda nasil bir hazine tasidinigi ,hic bilicinde degil.Beraberce bos zamanlarimiz, salaklar gibi tv karsisinda geciriyoruz.Oysa günde en az 3 kez hayvan gibi sikise biliriz.Zaten evlenirse elin adami bakiresini bozacak.Ayrica bu adam onu mutlu edecegine,kim garanti veriyor.Belki dövecek.
Biz toplum tarafinda ,cinseligimizi bastiriliyor.Oysa icimizde her zaman ,yanimizda yatan o sexi kardesimizi sikmek gecer.Hayat hizli sekilde gencligimiz elimizde alir, yaslandikdan sonra, son pismanlik fayda etmez.Ayrica Sigmund Freunde bilimsel olarak kanitlamisdir ,insanlar enerjilerini büyük kismini kardeslerini sikmemeye harcarlar.Buda bircok ruh hastasini yol acar.
Bazi Padsh. Tahri boyunca kardeslerini resmen öldürüp kesmislerdir.Acaba bir birlerini ask yasasalardi, daha mi vahsice olurdu.Neden Keleoptra, bati kültürde kabul görünüyor,bizimkiler barbar olarak geciyor?!

Ben bu derin düsenceler dalark ,ablamla sikismeye hayal ediyordum.
Fakat bu hic kolay olmiyacakdi.Ablam yaliniz biraz vahsi degil ayni zamanda birazda saldirgandir.
Ama benim bir tane sikilecek ablam oldugundan dolayi ,fazla secenegim yokdur.
Artik icime kapanip yasmak istemiyorum.Hayatimi sikiserek gecirmek istiyorum .Yetrince bir rahip gibi yasadim.Bizim bildigimiz söhretler ve zeginler yeterince gizli mizli sapikca hayatlarini yasiyorlar.Biz halkda seyirci kalmaya mahkum ediliyoruz,artik biz de her firsata hayatin, belesce tadini cikarmaliyiz!

Artik ablami sikme plani ,aktiv bir sekilde beynime kazmisimdir.
Ablam neden hoslanir? Pasta ,masta,cikolata…böyle sey ona alirsam,aramiz biraz sicak ola bilir.
Onun ami icin daha neler yapabililirm….tahride am icin , büyük sandigimiz insanlar ,büyük savaslar yapmislardir..belki bazi büyük ordular, savsa vatan icin degil düsmanin karilarini ve kizlarini sikmek icin kendilerini ölüme atiyorlar…

Gecen hafta yeni bir eve tasinmisdik.Ablamla ben evde yalnizdik.Ablam pencereleri siliyordu,bende asagda ,onun tombul popsunu izliyordum,Bu ara sikim tas gibi olmustu ,azda pantolumu delecekdi.Ablam evi temizlemeye devam ederken,memelerini ve poposunu izlemek, beni kudurtuyordu.
Bir ara arkasina gectim ,kaza süsü vererek ,sikimi götüne sürtüm.O ih mih dedi ve baska karsilik vermedi.
Sonra aklima bir sey geldi.Ablam zaten biraz salakdir,biraz icecegine alkol katarsam,kesin kendini istedigim gibi kulanabilirim.Hemen buzdolabina firladim,orda meyva suyuyla ve votkayi karistirdim ve ablama sundum.Ablam cok terlmesidi,hemen lukur lukur icip ,bir tane daha istedi.Ben kalkmis sikimle tekrar buzdolabina kostum.Bu sefer alkolun dozunu biraz artirdim.
Bu sefer de ablam ,görmemis gibi kafaya dikti.
–yahu bu niye bu sefer bu kadar aci diye söylendi.
–sana öyle geliyor abla,istersen bu sefer farkli hazirliybilirim .dedim
–bana bir seyler oluyor,kafam dönüyor.
Ablam odasina dogru salana salana gitmeye basladi.Artik avimi can damirinda vurmusumdur,ablam her an yere düse bilirdi.Yere düser düsmesz, onun üzerien atlayip amini ve götün sikimle parcaliyacagim,kesindir.Birazda ablamin amina sikimi sokacagim heycani,beni baya korkutmusdu.

Neyse ben isimi garantiye almak icin tekrar mutfaga dogru firladim,bir votka-kokteyli daha hazirliyarak,ablamin yanina gitim.
—abla sen her halde basin agriyor ben sana aspirinli kokteyl haizirladim,bunu icersen,hic br seyin kalmaz.Ablam bir sey söylüyeckdi,ben ama hemen kokteyli agzina uzatim,o da kafaya dikmekten baska caresi kalmamisdi.
–bana bir seyler oluyor….demeye baslar baslamaz ,birden kendisini ,sirt üstü yataga ati.

Ah böyle manzara coktan beri görmemistim.Ablamin üzerinde,kisa sort ve bir de kisa kolu T-shirt vardi.Kisa sortun bol oldugundan dolayi,altindaki kirmiz don net göüzüküyordu.Biraz dikatli bakinca,am kilari bile secile bilinyordu.Ablam bu arada gözlerini kapati,ve bacaklarin acti.Sanki bana,gel beni sik kardesim diyordu.Benim tasaklarim zaten ,bosalmadigindan dolayi,agriyordu.
Artik bu agrilarimin ilaci,yataktaki ablamin,bacak arasinda gizliydi.
Artik bu odada ,bütün denetim sik ve amcigin dikdartörlügün altindaydi,ne abla ne kardes kalmisdi.
Ben durumun verdigi hakimyetele,güzelce soyundum.Cirilciplak ablama dogru yaklasdim.Sortunu asagi indirdim.Yalniz ablamin kirmizi donunu hemen cikarmaya karar vermedim.Cünkü bu zevkin saatlerce uzanmasini istiyordum.Ilk bas ablamin ami nasil kokuyor diye kesf etmeye basladim..Bu arada ablam inliyordu.
—ahh bana neler oluyor,ölüyorum,…falan filan.
–abla sen kayitsiz ol….,sen bir rüya göreyorsun,…simdi senin amcigini sikecem ve sen bundan cok zevk alacaksin.Isin iyi tarafi rüya oldugundan dolayi,…kalkinca hic kimsenin haberi olmuyacak
–ne ,bu bir rüyami ,sikismekmi ,…kimle?….cok yorgunum gözlerimi acamiyorum..galiba ölüyorum.
Neyse, ablam ilk kez sahros olmustu ve kendini kaybetmisdi.Bense yavas yavas ablamin kirmizi donunu asagi indirmeye basladim daha sonra ablamin kivircik am kilariyla oynamaya basladim.Ablamin am deligini bir türlü ,kilardan dolayi bulamiyordum,herhalde delik cok kücük.
Bu zamana kadar ablamin amina ne bir sik ne de bir el dokunmusdu.Bu hazineyi ilk ben aciyordum.Yavasca sikimi ablamin amina yaklasdirdim,basini ablamin amina sürmeye basladim.
Fakat Am Kilari cok kalin oldugundan dolayi ,sikimi acidiyordu.Amina sokarsam,sikim yumasklik ve sicaklik icinde kaybolacakdi. Ama hemen amini sikmeyi düsünmüyordu,nede olsa bu ani yilarca iple cekiyodrum.Bundan dolayi hemen ablamin amina bosalip ,bitmek istemiyordum.Bu arada ablam söylenmeye basladi..
–soner benimle ne yapiyorsun….kendimi cok kötü hisediyorum..kusacam herhalde..
–abla sen rüya görüyorsun,sen uyuyorsun derken ablamin amina girmeye denemeye basladim,Bir türlü ablamin amina giremiyordum,Sikimi biraz tükürükle yikadikdan sonra tekrar ablamin yüzüne bakarak,sikimle amina girmeye yeltendim,bu sefer ablamin ami ,sikimi icine almisti.
Ablam bir ciglik atarak ,gözlerini acti ve birden, benim tarfamidan sik görünce,kötü bir sey söylüyeckdi ama sahroslukdan dolayi ,fazla gücü yoktu ve aglamaya basladi.
—canim yaniyor, anne anne kurtar beni.
Ben bu arada ablami taze am deligini,sikimin büyüklügüne göre alisidiriyordum.Artik ablamin am deligi ,benim sikimin büyklügüne göre sekilenmeye hazirlaniyordu.Ablamin dar amini siktikce ,gidib gelmeler kolaylasiyordu.Her halde asagi yukari yarim saat ablamin amin siktim,acaba o tombul götünü bir de siksem,bir tadsam.,nasil olur.Firsat bu firsat ablami saatlerce istedigim gibi sike bilirim. Sahros ablami,icki ictigi icin,cezalandirmak , götünü sikmek ,iyi bir cezadir.Ablami ters ceviridim ve altina yastigi koydum.Artik ablamin dogal güzeligi tüm gözümün önünde,ablamin ciplak 18lik kili götü.
Kendimi fazla tutamiyordum hemen ablamin götünü sikmek istiyordum.Biliyordum bu kolay olmiyacak ,cünkü ben azdikca sikim daha cok büyüyordu.Fakat sikim tas gibi oldugundan dolayi, biraz yagin destegiyle,ablamin poposunu rahatlikla girebiliridim.Bu arada ablam biraz kendine gelmye basladi.
–soner sen ne yapiyorsun benimle?
Ben onu duymuyordum,sikimi ablamin götüne dayadim.Sikimin basi ablamin göt deligine temas etme sirasinda,ablam birden firladi,sirt üstü kendini ati sonra bacaklaryila beni itmeye basladi.Ben var gücümle onun amina dalarak,üzerine kapandim,ve amini sikmeye basladim.O benim altimda kurtulmaya calisiyordu,fakat hic bir sansi yokdu.Ben onu aralaksiz sikmeye devam ediyordum.Ablam sahros oldugundan dolayi daha fazla kendini savunamadi.Ben bunu firsat bilerk ablami tekrar ters cevirib,götüne nisan aldim.Var gücümle ablamin poposuna sikimi soktum.Ablam deli gib bagiriyor.
.– soner sen bitin,sen öldün…
– abla ben neden seni daha yilar önce sikmedim,bundan güzel baska bir sey olabilirmi…bu kayip yilar icin cok üzülüyorum.

ablamı sikerken” üzerine 2 düşünce

  1. furkan

    merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım kumral oldukcada yakısıklı sayılırım gızlılık ıcınde msj lasmak konusmak yada buluşmak ısteyen durust guvenılır olgun bayanlar cagrı yada msj atsın 0541-385-81-85 beklıyorum

    Cevapla
  2. levent

    Ben LEVENT Azgın ve doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul BEKAtR tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart (am yalama hastasıyım)
    05426736850 ÇAGRI YAPARMISIN???

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

