yengemle halamı üst üste siktim

Yengem teyzem kız arkadasım ve kız arkadasımın ablası

Ben bir gün kız arkadasımla bulustum. Onun yanında kankası da vardı. Ben de hadi bize gidelim dedim ev bos olduğu için. Tamam dediler, gittiğimizde evde teyzemlerin ve yengemlerin olduğunu gördük. Annem onlara evin yedek anahtarını vermisti. Onları gördüğümüzde sevişiyorlardı. Karşılarında beni, kız arkadaşımı ve kız arkadaşımın kankasını görünce gelin dediler. Ben de tamam dedim ve gittik yanlarına. Siz de katılın güzel olur dedi ve biz de onlara katıldık. Ben bunların dördünün de götünü sırayla sikiyordum. Hayatımda ilk defa bu kadar amı bir arada görüyordum. Birini amdan sikerken, diğeri yalamam için götünü uzatıyordu. Daha sonra teyzem kocaman yarrağımı ağzına alarak beni bir kez daha şelale gibi boşalttı. Daha sonra yıkanmak için hepimiz banyoya girdik. Orada sevgilimi son kez bir daha siktim. Artık hep birlikte hafta sonları buluşup sınırsızca seks yapıyoruz.

yengemle halamı üst üste siktim” üzerine 2 düşünce

  1. okan

    BEN OKAN 0531-619-12-65-İSTANBULDA (YAŞ 30 BOY 180 KİLO 80) CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MUTSUZ OLGUN BAYANLARI BEKLERİM GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ NO ÖZELE AÇIK CİDDİ OLANLAR ARASIN

    NOT:TEKİM AKTİFİM EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 0531-619-12-65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR-ALTIYÜZONDOKUZ-ONİKİ-ATMIŞBEŞ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN TERCİHİM İSTANBUL (GEY VE PASİFLER ARAMASIN SİZLERDE RİCAM)
    okan5316191265ist@gmail.com
    SAYGILARIMLA OKAN BEN
    0531-619-12-65-NO ÖZELE AÇIK

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

